Youtube uvodi novi način prikazivanja reklama

Gledaoci YouTube-a počinju sada da dobijaju dve umesto jedne “pre-roll” reklame, pre gledanja nekih videa, i ovaj servis polako počinje da naginje ka klasičnoj televiziji, barem kada je oglašavanje u pitanju.

YouTube je razvio “ad pods,” koji omogućavaju komercijalnu pauzu sa dve poruke. Mogu da budu puštene na početku ili u sredini videa, po rečima Debbie Veinstein-a, VP YouTube-a i globalnih video rešenja.

“YouTube nastavlja ka inovacijama i razmišlja kako možemo učiniti da iskustvo oglasa bude što je više moguće dobro za korisnika,” kaže Veinstein, “dok istovremeno isporučujemo vrednost za oglašavače i činimo je platformom koja pomaže u stvaranju više novca za kreatore.”

“Ad pods”-ovi su namenjeni da prikazuju isti broj reklama ali da bude manje ometanja, tako da se četiri oglasa mogu prikazati u dve pauze, na primer, što je bolje nego četiri zasebne.

“Korisnicima se sviđaju, zaista,” kaže Veinstein, “manje puta ih prekidaju oglasi.”

Ad podsovi će raditi samo na desktopu, bar za sada, ali će se sledeće godine proširiti na sve platforme.

Izvor: AdAge 

Pratite nas na društvenim mrežama | FacebookInstagram | YouTube |

Pridružite se najvećem Tech Discord serveru

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x